Yesmm soyle söyleyeyim diyetle devam ediyorum ben gebelik öncesi şeker vardı endokrin takipliyim bulantim hiç olmadı riskim olduğu için yürüyüş de yapamadım dengeli beslendim sadece ekmek hamur işi şeker hayatımda yok çok canım isterse yiyorum oda çok az bide benim endokrin doktorum gibi bir doktor olması lazım başının etini yiyen🙄🙄😅 59kiloyum şuan 65 kadar müsade etti sadece 🙄