ZeynebTT merhaba anneler. İlk sezeryandan ne zaman sonra hamile kaldiniz? ikinci hamilelik nasil geciyor?
Minekorkmaz ZeynebTT iki sene sonra kaldım. Cok şükür herşey yolunda iyi gidiyor. Tecrübeli ilerliyoruz
gamzosgamzos ZeynebTT kızım 19 aylıkken hmile oldugumu ogrendim 18+1 iz daha suanlık sezaryen yerimde bir agrı sızı yok çok şükür ama ilerleyen haftlarda sorun yasarmıyim bilemiyorum 😊
Sermec27 ZeynebTT ilk sezaryenden sonra 7 ayımda tekrardan hamile kalmıştım 5 ay önce doğum yaptım sezaryenle ilgili bir sıkıntı yaşamadım hamileyken
Ozlem0133 2 sene sonra rahim büyüdükçe dikişlerin olduğu yerde bazen ağrı oluyor onun dışında bişe yok canım
Papatya-Kokusu ZeynebTT 17 ay sonra hamile kaldım cok zor geçiyor plesentam rahme yerleşmiş sürekli kanamalı geçiyor sürekli yatıyorum şu kötü günleri atlatıp güzel günlere geçmek istiyorum artık bir daha da cocuk düşünümüyorum