Duyguelif canım ateşin olmadığı sürece doktor ilaç vermiyor maalesef. Ateşini sürekli kontrol et. Günde bir bardak ıhlamur limon bal bir bardak ta zencefil tarçın bal limon karışımı güzelce demle ve iç. Gece yatmadan önce de ballı ılık süt iç boğazlara çok iyi geliyor yumuşatıyor. Ben griplerimi hep böyle atlattım. Bide öksürük falan olursa pekmez içebilirsin rahatlatır. Geçmiş olsun.