1suranur1anne Kızlar hamileliğimde 2. Covidimi geçiriyorum ve çok korkuyorum bir kızım var 2 buçuk yaşında tek bakıyorum ve 27 haftalık gebeyim be yapabilirim tüm önerilerinizi uygulayabilirim ama hastaneye gitmek istemiyorum
UmutsuzPolyanna 1suranur1anne bi gebelikte 2. Covid 🥶 bol sıvı tüket tek tavsiyem bu canım geçmiş olsun aşı oldun mu
begonvilko 1suranur1anne bol su, C vitamini ve sıcak suya birkaç damla kekik yagi damlatıp oturduğun odaya koymak canım. Bunlari yapabilirsin. Geçmiş olsun, inşallah kolayca atlatırsın ama hastaneye neden gitmek istemiyorsun onu anlamadım.
Nnurdan 1suranur1anne d3 vitamini mutlaka kullan cnm, bol C vitamini ve su tüket boğazına elma sirkesiyle gargara yap gece yatmadan, öksürük olursa ayak altlarına gece yatarken vicks sür RABBİM şifa versin.
1suranur1anne UmutsuzPolyanna hayır olmadım son gittiğimde testi sorucaktım ama bebeğimin bagırsagında sorun çıkınca aklım başımdan gitti ☹️
Senaoztrk 1suranur1anne merhaba 2. Covid oldunuzmu bende 15 haftalıkken olmuştum şuan 22 haftaligim dün görümcem ile yan yanaydik bireden belirti verdi gidip test verdi pozitif çıktı yani inşallah bana geçmemiştir tabide korkuyorum banada geçtiyse tekrar die hamilelikte 2. Covid tehlikeli olmazmi
1suranur1anne Senaoztrk herhangi bir etki yapmadı bebeğime ama biraz ağır atlattım 4 gün çok kötüydüm karantinam bittiginde doktoruma çok korktuğumu bebeğime bişi olucak korkusunu söylediğimde covid bebeğe geçmez dedi doğum etmeyene kadar dedi
Senaoztrk 1suranur1anne merhaba 2. Covid oldunuzmu bende 15 haftalıkken olmuştum şuan 22 haftaligim dün görümcem ile yan yanaydik bireden belirti verdi gidip test verdi pozitif çıktı yani inşallah bana geçmemiştir tabide korkuyorum banada geçtiyse tekrar die hamilelikte 2. Covid tehlikeli olmazmi
Senaoztrk 1suranur1anne çok şükür çok sevindim bende şuan bi belirti yok inşallah geçmemiştir de yinede sizin içinde çok sevindim sağ salim kucağımıza alalım inşallah bebislerimizi🤲😊