Gerçekten tüm belirletileri neredeyse taşırken bugun yaptığım erken gebelik testi negatif çıktı çok ümitliydim ama yine olmadı regliye 4 gün kalmıştı yaptığım test iyi bi marka ve %98 sonuç geç döllenmede olacağını sanmıyorum çünkü sadece takvimden ilk haftaları değerlendirdik gerçekten Rabbim sabır versin okadar çok ağladımki eşimde beni teselli etmekten yoruldu ona bi evlat veremiyorum 2 sene oldu artık milletin baskından çok yoruldum herşeyden yoruldum artık bu uygulamayı kullanmamaya hiçbirşey araştırmayaya asla test yapmamaya söz verdim kendime 2 kaybımın acısını daha tam atlatmamışken bugunki yıkılışım resmen bitmiş durumdayım Allahım duysun sesimizi kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah kendinize iyi bakın umarım hepiniz çok sağlıklı hamilelik geçirirsiniz dualarınıza lütfen benide katın.