Dlrasknock Oznurx canim bende 15teyim karnim aldi basini gidiyo😍 yalniz degilsin yapi meselesi sonucta😁
Songulcuk27 15 haftalığım geçen annemgilde kalmaya gittim yüzüğümü takmadım die komşunun biri bekar sandı zayıfım karnım da hiç yok 🤰🤷🏼♀️😉
Oznurx Esram22 yalnız değilmişim o zaman :) insanlar ama karnın niye cok buyuk diyorlar bazen. Acaba dedim benim mi boyle:)
Bahar11mucize Esram22 benimde 18 hafta ama doğru düzgün çıktı diyemem hala eski pantolonlarımı giyebiliyorum ama oturunca göbüşümü sıkıyor hamile oantolonu alsam büyük gelicek napıcapımı bilmez haldeyim 😂 arada olmak daha zor bayrama kadar çıksa bari diyorum😂😂
Salmydessus Dk16 aynen😂😂sanki içime şişmiş bir balon koymuşlar ve hatta sanki şişirmeye devam ediyorlar gibi hissediyorum akşamları😂
Minikus Kızlar ne zaman çıkıyor göbek benim 3.5 aylık ama çok fazla göbeğim var bu normal mi şişkinlik falanda sonra mi iniyor nedir anlam veremiyorum hemen fark ediliyor
sudamlasi Minikus normal şişkinlik bağırsak hareketleri yavaşlıyo hamilelikte🙈 5-6 aya gelince karnın çıkıyo daha rahat oluyosun yani karnın zamanla incek☺️
Minikus sudamlasi heh bunu duyduğuma sevindim canım ama benim hamile kalmadan önceki halimden daha iyi çalışıyor bağırsaklarım bi tuhaf 🙈
sudamlasi Minikus 😂aynenn benimde öyle demek ki bazılarında hormonlar tersine dönüyo. Mesela normalde sinirli bi tipim ama nolduysa hormonlar ters çalıştı eşimle 6 aydır sadece bi defa tartışmamız oldu😂hamilelik yaradı herhalde
Papatyali 17den sonra gitgide belli olmaya başladı zaten 17 18de başlıyo karın büyümeye hele ki zayıfsan daha da belli oluyo benim öyle oldu yani 💁🏻♀️🤗
Mervekrgl Benimde karnım 2 aylıkken falan baya büyüktü şimdi 5. Ayıma girecem normal boyutuna döndü. Yani artık gerçek bebek şişliği oluşmaya başlıyo 😊😊
sudamlasi Minikus şişkinliğe yapılcak bişey yok canım ama benden sana tavsiye gazın gelirse tutma😄 tutarsan iyice şişersin buda sancı yapar
Rumeysaylz Bende zayıfım ama karnım dışarıdan 22. Haftalarda belli olmaya başladı şuan hala yok gibi 26 haftalık olacağım ama çok yok karnım öyle yemek yiyince benimde biraz daha belirgin oluyor