Asenali Kızlar yarın tam 20 haftalık olucaz ilk hamileliğim ama ben 2 haftadır net bi şekilde hareketlerini hissediyorum hatta bazen göbeğimin oynadığını bile görebiliyorum 🥰 çok mu erken bu kadar net hissetmem sizde durumlar nasıl
Asenali Happy_001 evet zaten bazı günler hissetmiyorum tek tük hissediyorum bazı günlerde de aşırı oynuyo bir Türk’üm babasına hissettiremedim ama ben dokununca oynuyo babası dokununca duruyo eşim oğlumuz beni sevmiyo diye üzülüyo 😂
Beyzan738 Asenali kız Benimkide bazen oynar oynar hissederim çok çok hafif kasıklarımda sonra elimi koyarım durur inadına yapar gibi😂😂 Ama bazen hiç hissetmiyorum normalmi endişe ediyorum hissetmeynce uzun süre 21 haftaya gircez yarn
Fulyaaa1 Asenali bende o hafta dan beri net şekilde hissediyorum dışardan da belli oluyor bizim kız da babası elini koyunca yapmıyor :)
Asenali Beyzan738 bende bazen hiç hissetmiyorum normalmış günün çoğunu uyuyarak geçiriyormuş bebişlerimiz endişe etme yani 😘😘
Asenali begonvilko bizim bebişler ne zaman babası elini koyunca oynamak isterse o zaman sanırım 😂 benim ki ben dokununca öyle güzel hareket ediyo ki hemen eşimi çağrıyorum eşim dokununca anında duruyo inat Nisan doğumlu Koç burcu olucak inşallah 😂