Feyzaveannesi sıkıntı olacağını sanmam. Kedi ısırmamış, tırmalamış zaten. Tırmalamayla kolay kolay kuduz bulaşmaz. Zaten elini hemen dezenfekte ettiysen sorun olma ihtimali çoook çok düşük. Toksoplazma ise genelde kedinin dışkısından bulaşıyor, tüyünden tırnağından vs bulaşma ihtimali çok çok düşük. Korkmana gerek yok yani 😊 evde 3 kedim olduğu için epey araştırdım bu konuları.