Elifinannesii_ bende 28+2 de doğum yaptım bebeğim 16 gündür küvöz de. Sütümü sağıp götürüyoruz. Lansinoh elektrikli göğüs pompası kullanıyorum. Çift pompalı. Çok memnunum hiç acıtmıyor we yarada olmadı. Lansinoh biraz pahalı malesef. Size tavsiyem araştırın karar werin ve doğum zamanı netleşsin öyle alın 5dk lık iş alınması çünkü. Erken doğum olursa manuel işinizi görmez zorlanırsınız, şimdi elektrikli iyi bişey alayım derseniz de teklisi 400 çiftlisi 600 küsür. Belki ihtiyaç duyulmayacak elinizde kalacak ki inşallah bebeğiniz zamanında gelir ve küveze girmeden kucağınıza alırsınız