Dun gece sabaha kadar sanci cektim uyuyamadim..Bugünde karnim cok sert ve göğsümün altında bebek toplanıyor sanki..Ayağa kalkınca aşağıya doğru baskı oluyor..Karnim geriliyor gibi ..Kalkıp yemej bile hatırlayamadım,yataktan kalkamıyorum 😞Adet sancısı gibi belim de agriyor..Bu durum normal mi?İlk defa ayakta duramıyorum alta doğru birsey çekiyor beni 😞