Mehtapca06 Beyzamutluu ya aç karnına şerbet içiyorsun her türlü insanin midesi bulanıyor benim hamileleiklerim de midem bulanmadigi halde şeker yüklemesi iki sefer yapıldı ikisinde de midem ağzımda
Kamumu Beyzamutluu abarttıkları gibi değil. Tadı normal meyve suyu gibi. Zaten hemen içmiyorsun. 5-10 dk içinde içmen lazım. Bi kerede kafaya dilmiyorsun yani.
Saadet14 Beyzamutluu Valla bildigin sekerli su canim ac karna ictim ben bekleme dedi hemsire birden ic yoksa icin almaz bir de kusarsan bugun iptal olur yeniden gelmen gerekir dedi. Ama ictim sadece en son kan alacaklari sıra artik icim kalkmaya basladi. Allahtan kusmadim beklemesi pek gicik
Selda0673 baysmeri kaçıncı haftada yapılıyor bu şeker yüklemesi ? 8+4 benimki daha yeniyim ve ilk hamileliğim kısmetse
BabyLoveeee Beyzamutluu abartıldığı kadar değil daha dün yaptırdım sadece bir kerede iç beni o konuda uyardılar bulantın anlık oluyo sonra geçiyor,yavaş içersen daha fazla bulantı yapıyormuş
Zeyzeynoo Beyzamutluu yok cnm tadı gayet güzel çilekliydi benimki bende 75 gramlık içtim 5 dakika içinde bitirmen lazım
cikolatadelisi Ben de 75 lik içtim. Çok kötü birşey bekliyordum. Ama değil. Gazoz. Tadı da güzeldi. Beni içecek değil de 2 saat hareket etmeden beklemek yordu :)
Buketylz944 Ben tok karnına 50 gr yükleme yaptırdım 50 gr da aç tok farketmiyormuş. Çilekli gazoz gibiydi hiç bulantı falan da yapmadı karnım tok olduğu için. Sonuçta temiz çıktı çok şükür
gamzosgamzos Beyzamutluu benim ictigim elmalı gazoz gibiydi sadece bir tık tatlı oldugu icin hafif bogazımı yakmisti o da anlık zaten hemen geciyor 😊
Beyzamutluu Peki kızlar şeker yuklemesi öneriliyor ama yine de insan tedirgin oluyor. Mesela 15 çay kasigina mi ne denkmis. Bir anda okadar şeker yukleniyorsun . Acaba bir tahribat oluşturmuyor mu vücutta 🤷
Selin12- Beyzamutluu canım kutu kola icyoruzya onun gibi eğer meyveli soda içtiysen tadı aynı öyle bir zarar da yok
Poyrazin_annesi Az once seker yuklemesı yapıldı çıleklı soda ıctım abartılcak bısey yok bal yesem bal daha tatlı