Sibelbilen Kızlar gebeliğimin başından beri kızım çok hareketlii bu haftalarda harekette azalma olur diyolardi ama benimki hala kıpır kıpır ordan oraya yukarlarda geziyor normalldiir dimi karnımda 6aylık gibi iç karnın geniştir diyolar🤭
Merveelisa Sibelbilen benmki o kdar dayanmadi 37+4 de geldi ama doğuma giderken bile karnımın icinde hala aşırı hareketliydi 🤣
Rumeysa3652 Sibelbilen Bende 35+2 yim çok korkuyodum hareketleri azalınca allaha şükür azalmadı banada çok dedi arkadaşlarım ailem vs azalabilir korkma diye ama allaha şükür kıpır kıpır yoksa hergün hastanede olurdum o kesin🤭😂😂
tgba715 Sibelbilen canım aynı şekilde ben de bugün 38im hareketli gayet iyi ve benim de karnım 6 aylık gibi 😊
Sibelbilen Merveelisa Ya inanirmisin bende yollarini gözlüyorum gelsin gelsin diye ama hiç bir belirti yok😂
Merveelisa Sibelbilen ben hiç gozlemiyordum aslında 🤣 korkuyordum insanın korktuğu başına gelirmiş ya geldi beklenmedik zamanda ama son günlerde aşırı ağrım sancım oluyordu doktorum 36 dan beri her an gelebilir diyordu
Merveelisa Sibelbilen aynen çok şükür canım ilkimi kırk haftalıkken dogurmustum gunlerce kuvezde kaldı yani kuvezin erken doğumla alakası olmuyo Allah kimseye yaşatmasın
Sibelbilen Merveelisa Yollarını gözlüyorum bakalım ne zaman gelmek isticek hanfendi sanki 40 yıldır hamileyim son zamanlar hiç geçmiyo derlerdide inanmazdım🤦
guzelbebegimmmmm Happy_001 aksine ben oğlumu zor tuttum içerde😄 35. Haftada gelmek istedi 39a kadar zar zor durdurduk
Happy_001 Merveelisa benım de erkek yok efendim erkek gec gelır sen ne anlarsın falan dıyolar erkek haftası doldurur gelır falan fistan
Merveelisa Happy_001 insanlar herşey der boşver sen onları her zaman hazırlıklı ol bebek ne zaman isterse o zaman gelir