Sose21 Ben sezeryan günümü aldım 37+2 yani pazartesi doğumum olacak doktor kilo tahmini 2.800 olur dedi Allah’in izniyle oğlum olacak sizce bir tehlikesi küveze falan girer mi doktor yüzde 90 girmez dedi ama çok korkuyorum
Merveelisa Sose21 37+2 de 2800 dü kilosu 39 da dogumdu bebeğim o kadar beklemedi 37+4 de geldi 3030 kilo doğdu çok şükür sizde sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🥰
Tugbaaomer Sose21 37+4 de doğum yaptım 3500 kilo idi küvez vs girmedi inşllah sizinki de girmez merak etmeyin
Toprak_hira59 Sose21 37.4 te kızım dogmustu 2930 gr dı kuvoz ws istemedi insaallah saglikla kavusursunuz sizde
RumeysaNur34 Neden biraz daha beklemiyor canım arkadaşım 38 haftada gün aldı 2800 kilosu çıkmış doktor o yüzden 39 haftada aldı bebeği anne karnında ne kadar durursa o kadar iyi demiş
Sose21 RumeysaNur34 31 de doğum kanalına girmişti ve akşamları kasilmalarim oluyo daha fazla beklemeyelim dedi
Aylin150817 Sose21 anne karnında ne kadar kalırsa o kadar faydalı erken bence siz bilirsiniz ama bekleyin beklemenin faydası var zararı yok