ikramomm Kızlar bata göre 5+1 pazartesi çıkan kan sonucum 889 bugün de kan verdim ve ultrasonda kese gözükmedi canımı çok yaktı bakıcam diye bide üstüne ben değerlere e nabızdan bakıyorum ama hepsi var bi beta sonucum yok korkuyorum 🥺🥺🤲🏻
Blossom00 ikramomm canım benim 1700 de bile gözükmemişti değerin biraz daha yükselsin görünür kendini korkutma boşu boşuna
Merveonay ikramomm 5 hafta diyorsun ama bunu adet tarihinin ilk gününden hesaplıyorlar aslında bakarsan 2-3 haftalık gebesin daha ve en erken kesenin ve kalp atımının duyulması 7-8 hafta ki geç döllenme olmadıysa panik yapmana gerek yok erken daha büyük ihtimal 7. Haftada gel demiştir zaten bendede oldu iki gebeliğimdede aynı durumlar korkulacak birşey yok biraz büyüsün görürsün annesi 🥰
cnn34 ikramomm canım ben 5+2 de beta 2030 iken alttan ultrason ile gördüm keseyi şuanno değerle görmemen çok normal
Sineemiis ikramomm değerin çok iyi bence acele etme hiç 10 gün sonra git bence hem kalp atışı hem kese aynı anda çıkarırsın 😀
ikramomm bigunanneolucak ben alttan baktırmadım istemedim doğrusu korktum 1 hafta sabredip bakarım diye düşündüm 🥰
bigunanneolucak ikramomm canım anlıyorum ama altan muayenenin hiç bi zararı yok. Ama yinede sen bilirsin 🥰
Evinru ikramomm aynıyız canım benimde pazartesi 2620 alttan baktrmadm karından gozkmedi zaten gelecek pazartsi bekliyorm engaranti ozaman gel dedi zaman gecmiyo sağlıkla gelsinler
melekimserra ikramomm karından 6000 de görülmüştü benim vajinal de 3000 di korkma dua et Rabbim sağlıcakla kavuştursun
ikramomm bigunanneolucak işte korktum o an panik yaptım ilk olduğu için 🥺 olsun bakalım umarım gözükür bir dahaki kontrolde 🥰
ikramomm Evinru aynen bakalım bana ne zaman tarih verecek çok merak ediyorum kese gözükmedikçe risk hala var ama insan takıyor işte az da olsa umarım sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🥰🌸
ikramomm Evinru benimde bazen ağrı sağ kaşığımda bazen batma bazen de gaz sancım yüzünden oluyor herhalde 🥺🥺