Sehererol Kızlar BeBegim bir haftalık bugün göbeği düştü banyo yaptırdım ama gözünde bayağı bir çapak oluştu neden oldu bu çok korkuyorum ne yapsam geçer lütfen yardım edin
Bebiscann Sehererol geçmiş olsun canım oluyor bazen bebeklerde ilerlerse hastaneye götürün damla verirler evde pamuk ve ılık suyla silin inşallah düzelir
Guney16_Enes21 Sehererol Benim oğlumda olmuştu bebekken hatta doktora götürdük ilk çocuk olunca korktuk. Sütünüzle silin bide çayla sil demişti çocuk doktorumuz
Ozzz14 Sehererol benim bebeğimde de oldu aylar sürdü . Doktor göz çukuruna parmağımla masaj yapmamı söylemişti kanal açılsın diye faydası da oldu bide ıslak pamukla silebilirsiniz
alcang Sehererol Bebeğinizin göz kanalları tıkalı bu yüzden oluyor bizimde vardı 4 ay kadar sürdü göz pınarlarından burnuna doğru masaj yapmanız gerekli. ben süt damlattım ama doktorum süt damlatma demişti. Ilık su ile temizleyibilirsin demişti
Aysegul19- Sehererol canım göz çukuruna bastırmadan masaj yap günde 4.5 kez doktor öyle demişti ama damlada verdi hemen faydası oldu damlanın en çokta masajin