Sedaince 36 haftalık gebeyim doğumu kolaylaştırmak için hurma yenir diye duydum kaçıncı haftada başlanır birde kaç tane yemek lazım bilgisi olan varmı
ttugceymenn Sedaince Başlayabilirsiniz bende 36 haftadayım günde 5 tane yiyorum bu arada hurmanın tek sayılarda yenmesi gerekiyor bilginiz olsun :)
Sedaince ttugceymenn öylemi bende beş yiyim ☺️ Açılmaya iyi geliyor diye duydum sonra da tedirgin oldum erkenmi diye
aybkaslan ttugceymenn Aaa bende başladım yiyorum ama günde 4 tane yiyorum neden tek sayılar ki bunu bilmiyodum artık 5 yerim ☺️
ttugceymenn Sedaince İlk Doğumumda da Böyle Yemiştim 37 den Sonra Hatta 7 e Çıkardım Ama 41 De Doğum Yaptım 🤭