findikkurdum17 anlayanda var anlamayan da canım, ilk özelde yaptırdım detaylıyı ordaki doktor normal op kadın doğum uzmanı, ondan sonra ben perinatoloji doktoruna gittim. Şimdi de takibimi yine perinatoloji yapıyor. Perinatoloji riskli gebelere bakan bölüm bunu biliyorsundur. Ama bazı kadın doğumcular ameliyatı asla kabul etmiyor,mesela ben normalde Yozgat’ta yaşıyorum ama Ankara da gazi üniversitesi tıp fakültesinde profa ameliyat olacağım. Kadın hem kadın doğum doktoru hemde perinatoloji uzmanı. Yozgat’ta hangi doktora gitsem gelme buraya dedi. Öyle her doktor o riski göze almıyor, anlamıyor