-Ozge- Kızlar 2 gün önce verdiğim idrar tahlilimde protein eser miktarda yazıyor doktoruma yazdım henüz dönüş yapmadı başına gelen varmı ne yapmalıyım kayınvalidem kalk gidelim doktora diyor önemli bir durummu?