Pcoslubiranne Sineemiis digerlerinde yok.Fotografta oyle cikmsitir belki.Yarin ilk idrarla yapacagim.O zaman belli olur.😋
Sevam86 Canim hamileysen zaten çift çizgi olur ama bence 5 gün daha bekle sonra test yap cunki adet döneminde çift çizgi çıka biliyormuş bende yeni oyrendim 3 testinde çıkmadı yine için rahat etmezse yarın sabah bi daha yap
Mehtapca06 Pcoslubiranne ya bence pkonun en büyük etkeni psikoloji çünkü ilk hamileliğim 1 sene olmadı ama bu korunmayı bıraktığım ilk ay
Pcoslubiranne Mehtapca06 bilmiyorum valla ben 5. Ayda hamile kalmistim.Artik tup bebek flan diyordum nedense o ay hamilr kaldim.
karakiz1 Pcoslubiranne bence siz hamilesiniz digerleri silik gbi yine umutlandirmak istemem ama yarin yine sabahtan deneyin regl uzerinden gectimi acaba
Pcoslubiranne karakiz1 benim adetlerim duzensiz.Duzenli adetime gore 5 gun var.Fotografta gozukmus olabilir ama hic ciZgi yoktu benim oglum var zaten 3 yasinda varsa sevinirim yoksa da uzulmem tbi.Rabbim olmayanlara nasip etsin.
Blackcloud Pcoslubiranne İkinci testin silik çıkmış, gebelik yeni eğer varsa zaten. Ayrıca iki testin pozitif birinci ve ikinci testin.
Sevam86 Olsun canım üzülme rabbim hayırlı bir zamanda sevindirsin seni 🤲stres yapma oda çok etkiliyor hem reglin gecikmesini hemde hamile kalmasını akarına bırak düşünme o zaman bu dediyim sozun hayrin göreceksin inşallah rabbim gönlüne göre versin🤲
Sevam86 Ben her ay test yapıyordum ve sonuç neqativ 2 yıla gidiyor doğum yapalı hamile kalamıyorum elbet vardır rabbimin bi bildiyi sabr et, dua et inşallah önümüzdeki ay sevinirsin🤲🤲🤲🤲🥰
Zehratay Canım o test biraz bozuk gibi sanki çift çizgi ama yarısı silik yarısı belirgin. İnş en kısa zamanda Rabbim sizede nasip etsin