Yesimiko- Kızlar kırmızın çıkmasına 7 gün var. Benim bir anda aşırı hemde çok aşırı yoğun kanamam başladı. Sezeryandan sonra 3 gün yoğun olup kesilmişti. Şimdi tekrar başladı ama çok fazla. Bu normal mi? Başına gelen var mı?
Yesimiko- Kumsallina95 sizinkide yoğun muydu kusura bakmayın çok soru sordum ama korkuyorum tek bende mi böyle diye. Çünkü çok fazla kanamam var