Oznur124 çok şükür mecbur kalınca gidiyorum devlete inan aylardır hasret kaldım çocuğumun doğru dürüst bi ultrason fotoğrafına 😅 en son 15+3te gitmiştim özele sonra gerek olmadı detaylıdan sonra gelirsin dedi onu da 21+5te yaptırdım 😅 haftaya cuma randevum özelde 24+2de çocuğumu düzgünce görecem şükürler olsun 😁