BMelek Melekk8 uc ay bekle dedi 4. Ay hamile kaldim ama 4. Ay denedik sadece ilk uc ay korundum 4. Adeti gorene kadar. Bazilari bekleme diyor ama rahimin toparlanmasi en mantikli olan bencr
Aysgl_0406 Melekk8 benim doktorum hiç korunmana gerek yok dedi vücudun hazır ise hemen olur hazır değil ise olmaz demişti