Burcuacar96 Kızlar biz kızımla 35+3 haftalık olduk . İlk Gebeliğim doğuma hazırlık için neler yapiyosunuz nasıl gidiyor son haftalar hadi dertleselimm
alyaninannesi2 Burcuacar96 valla bende 34+4 ama öyle halsizim öyle bitkinim anlatamam bide bebeğim 2 hafta önde gidiyor suyum fazla ne olacak ne bitecek diye diye günlerim geçiyor. Sırt ağrım dayanılmayacak derecede günde 3 4 saat uyuyorum. 37 38 de gelsin diye dua ediyorum vallahi.
Burcuacar96 Gizossm Ayy olmazmi elimi kaldiricak halim olmuyo bacak ağrılarım oluyo bebek aşırı kasildigi için nefes almak bile zor geliyo geceleri kaç kere uyandigimin haddi hesabı yok canım
Burcuacar96 alyaninannesi2 Rabbim şifa versin ağrıların tez zamanda gecicek inşallah sağlıkla bebislerimizi kucağımıza alınca hepsi gecicek benide çok yoruyo artık bide doğum nasıl olucak falan asii kafa karistirici
alyaninannesi2 Burcuacar96 aminn Allah razı olsun canım. Aynı sorun bende de var doktor böyle giderse sezeryan gözüküyor dedi. Haftaya randevum var büyük ihtimal herşey netleşir. Sağlık olsun da bu günler gelir geçer. Sağlıkla kucağına al sende inş 🤲🏻
Burcuacar96 alyaninannesi2 Amin canım hakkımızda ne hayırlısıysa o olsun . Benimde genital bölgemde gebelik varisi çıktı bu ay kontrolde bakıp normal doğuma engel olup olmayacağını soylicek inşallah güzel haberler alırım