minikmucizem1655 Kızlar 6+3 haftalık hamileyim.Siddetli baş ağrım var normal mi sizce?Sabah kalktigimda şu sıra hep baş ağrısına kalkıyorum,akşam yatana kadar.Onun dışında hiç mide bulantim kasık agrım vs.hic biri yok
asdfg3 minikmucizem1655 benimde ilk haftalarda 1 hafta boyunca hic geçmeden basim ağrimisti sabahlari agriyla uyaniyodum, normal tabiki hamileyken ☺