Kızlar doğumum yakın sezeryan olacağım daha önce kullanıp memnun kalanlar vardı burda okumuştum arkadaşım da memnun kalmış bende aldım galactago damla aldım acaba ne zaman kullanmalıyım sütüm ilk doğumumda 4. gün geldi şimdi hemen gelsin istiyorum. Acaba doğumdan önce mi başlasam?