Ozgamzeoz Kızlar bende mantar enfeksiyonu var söylemiştim bunu ben geçmesi için vajinama bugün sülük taktırdım daha önce yaptıran ve faydasını gören varmı acaba galiba çocuk olmasında da etki ediyormuş bilginiz varmı
UmutsuzPolyanna Ozgamzeoz sülük mü kız oraya nasıl cesaret ettin bende de var hatta idrar yolları enfeksiyonum da var şuan 20 haftayım yapılabilir mi ki ? 🤷♀️
Pinpirikanne Ozgamzeoz hiç duymadım 🤔🤔🤔 ben 2 gece fitil attm gecti hemen vala geçen hafta mahfoldum kasintidan yanmadan….7 gunluk tablet devam edip bitircem temizlensn iyice
Meryem1111 UmutsuzPolyanna benmde enfeksyon var antbytk kullndm tabi btmedi ama bol su içmemiz gereko
Pinpirikanne Ozgamzeoz nasıl duruyor orda kac dk ayy acimiyor mu cnim ya iç tarafta oluyor mantar bide nasıl yaptrdin iyi cesaret vala…ama sülük çoğu şeye iyi geliyor diolr…