Benim ilk gebelik ve 14+1 ama taramalar yerine genetik test yaptırdık. Bu aralar biraz kasıklarım ağrıyor, bulantılar için zofer kullanıyorum çok çok iyiyim, artık vücut alışıyor da olabilir. Arya’m olacak test sonucuna göre %99 doğru. Doktorum da kız dedi , bakalım sağlıkla gelsin bizde kız istiyorduk 🥰🥰