Tubikoo sola yatmak bebeğin gelişimi için oldukça önemliymiş bende önce önemsemedim daha sonra bebeğimin karın çevresinin gelişimi gerilemiş doktor mutlaka sola yat ve protein ağırlıklı beslen dedi. Bende sağımda ve sırt üstü daha rahat ediyorum ama bebişimin sağlığı için sola yatıyorum ve son doktor kontrolünde biraz düzelmiş durum iyiye gitmiş. Sizin 18 haftalık ama daha erken sola yatmak için. Sizin haftalardayken doktor bana farketmez şuan istediğin gibi yatabilirsin demişti.