Ben 36+5 günlüğüm bugün doktora gitim ve pazartesiye gün verdi ve tahmini 2.800 yada 2.900 doğar dedi sizce küveze falan girer mi çok korkuyorum doktorum yüzde 90 girmez dedi ama korkuyorum açıkçası hava bu arada ağrım fazla oldugu için beklemeye gerek yok dedi