Bebeğime bağırsak büyümesi var dediler. Doktorun biri bağırsakları çok dolu dedi. Uzun süren kasılmalarım sebebiyle gitmiştim. Sancı falan da çıkmadı. Kasılmayla alakası yok dediler. Sadece denk geldi.
Nedir bu bağırsak büyümesi? Başına gelen oldu mu? Perinatoloji doktorunun bakması lazımmış 1 hafta sonra görünecem ama korkuyorum inşallah bir sorun olmaz canım oğlumda.
Başına gelen oldu mu?
Çoğu kişiye söylüyolarmış bunu. Size söylediler mi?
Yardımcı olun lütfen. 🙈