ceno03 Kızlar ikili tarama testinde beta değerim 14 çıktı . 50 nin altı erkek üstü kız diye söyleyenler var sizlerin kaç acaba doğru mu bu söylentiler yaptıranlar cinsiyeti belli olanlar yazabilir mi lütfen çok merak ediyorum
ceno03 Salı günü öğrencem ben de inşallh herhangi bi tahminde bulunmadı doktorum . Yeni çıktı sonucum çümkü .
Yagmur2323 ceno03 canım benmde Pazartesi günü kontrolüm var devlet hastanesi yapıyor sanırım ikili tarama testi değilmi bu arada bebek o zaman 14 haftalık olmuş oluyor
Ebruuuusalman Yagmur2323 her devlet hastanesibyapmiyor bilginiz olsun benim gittgim devlet hastanesi araştırma hastanesi buyuk hastane olmasina ragmen yapmadilar
Mucizem0825 ceno03 insallah gosterir cikolata yeme derim ben yedimde gittim bebek cok hareketliydi hic durmuyordu
Nisrem ceno03 merhaba bnmde ikilide beta 40 cikmis 11 haftada pipi gruorm ama kesin deil dedi bgn kontrolum vardi 14+6hiz bizde kiz dedi kesin mi ddm degil yanipmis olabilirim dedi kafamda deili sorular😅
ceno03 Nisrem Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻 ben de hiç tahmin olmadı salı günü öğrenirim diye umut ediyorum ben de inşallhhh 😍 etrafımdakiler hep kız hissediyorlar bana da erkek doğuyor nasip bakalım 😅
ceno03 Nisrem rüyalarıma hep kız giriyordu . İki gün önce rüyamda doktorum pipi görüyorum erkek bu demişti hayırolsın inşallh 😬
BesteKc ceno03 12+2 de 19,4 çıkmış değerim. Cinsiyet erkek. Ama bunun cinsel organla ne gibi bir alakası olabilir ki ???? Böyle şeylere inanmayın. Bekleyin 15-16. Haftada genelde gösteriyor bebekler.
ceno03 BesteKc etrafımdaki çoğu kişide doğru çıkmıştı ama şuan burdaki değerleri görünce kesinliği yokmuş .