İlk gebeliğimde günler geçmek bilmemişti şimdi de öyle hızlı geçiyor ki oğlumla beraber güne başlayıp nasıl bittiğini bilmeden kendimi yatakta buluyorum. Doğum sanki yarın gibi.. İlk gebeliğimde her şeyimizi her iki cinsiyete de uygun aldığımızdan mobilya vs konusunda da eksiğim yok. Biraz kıyafet alıcam sadece. Birde oğlum avent biberonlarını kırdı, biberon emzik vs almam lazım🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sezaryen olacağım için normal doğum stresimde yok, gün verdiklerinde doğumum bile belli olacak🥲 Ama öyle bir boşluktayım ki anlatamam. Neler yapmamı tavsiye edersiniz gözden kaçırdığım bir şeyler olabilir mi? Benim gibi ikinciye hamile olanlar neler yapıyorsunuz, sizin gününüz nasıl geçiyor?