Mucizem_211 crnnbyr16 bende sanıyordum bende tek var resmen sanki yara var karnımın içinde iğne batması gibi 23 haftalığız
K88_ crnnbyr16 ya bende 25. Haftadayım hareket ettikçe adım attıkça sol tarafım acıyo bildiğin göbek deliğimin hizası sol tarafı ☹️
crnnbyr16 K88_ yeni mi başladı ? Bence bir gün bi bekle geçmezse bi doktora görün benim 2 gün sürdü sonra geçti doktora yazmıştım gaz sancısı olabiliyormuş
crnnbyr16 K88_ inşallah önemli bir şey değildir 🙏 bazen yürüyüş iyi geliyor bazen uzanıp dinlenmek 🤷🏻♀️ Ben yürüyüş yapıyordum bi on dk falan daha iyi oluyordu gazdan dolayı olduğunu düşündüm. Geçmezse bi görün için rahat eder en azından