Defnenil Kızlar sürekli tansiyonum düşüyor anlamıyorum az önce yine 5,9 oldu ikiz gebe olup aynı sorunları yasıyan var mı ? Biranda oluyor
gonulcelen Defnenil bnm tansiyonumun normali 9-5 çıkıyor doktor hemşire hep cok güzel diyor düşük olması iyiymiş yükselirse haber ver cok tehlikeli demişlerdi bşalrda etkileniyordum ama suan etkilemiyor.
Gulsummldr Gulsummldr ben kalp atışı başladıgında düşük tansiyon sorunu yaşamaıştım. Sizin haftanızı o yüzden merak ettim. Ama düşük tansiyon her halükarda yüksek tansiyondan iyidir. Bebeklere kan akışı fazla olduhundan sanıeım tansiyon düşüyor.