Doğum paketi aldığımda bize bir dosya verildi. İçerisinde sadece anlaşma var. Ücreti ödediğinize, nelerden yararlanabileceğinize dair. Doğuma geldiğinizde yanınızda getirin demişlerdi. Belki bunun gibi bir şey olabilir. Onun dışında bir dosya verilmedi. Zaten şimdi her tahliliniz, kullandığınız ilaçlar vs sisteme işleniyor.