Kızlar doktorum yarın gel suni sancıyla dogumu başlatalım dedi ben normal dogum istiyorum sezeryan istemiyorum başına böyle bişey gelip normal doguran varmı çevremdekiler hep o kesin seni sezeryan yapıcak normal doğum yancısı olsa 41 haftalıga kadar bekletirdi vs diye konusuyor