Kubra2401
İlk doğum mu canım senin ?
Hiç stres yapma çok sakin olmaya çalış çok güzel geçer inşallah senin de sürecin ben direk beni sezeryana alıcaklar diye çok korkmuştum eşim yok yanımda eşim olmadan doğum yapmam diye doktora yalvarıp ağlıyordum 😂 Sonra hemencik eşimi aradım ve doğum yapıyorum hem gel diye ben doğum haneden çıkmadan eşim gelmişti bile 🥰🥰
Bide belden uyuşturma istedim herşeyi her anı hissetmedim ama doktorların neler yaptıklarını fark ettim o bebeğimin ilk doğar doğmaz bana göstermeleri faln çok güzeldi 🥰🥰🥰
Kan sulandırıcı iğne ve hap kullandığım için normal dpgum yapma şansım yoktu canm aslında wardı ama normal dogum sırasında kanama çok olduğu için doktor hiç riske atmak istemedi ve seseryana aldı