Kızlar 31+5 deyim uygulamaya göre ama bebek 4 gün önden gidiyor dedi doktorm geçen perşembe kontrole gittiğimde şimdi bnm erken dogum riskim de var canlar ama normal dogum yapacam Bn ne zaman başlayayım bu hurma, yürüme, merdiven çıkma çay fena aklım karıştı. 28 aylık kızım var hoş dinlenmek mümkün değil de. Yine de sizlere sormak istiyorum