Yilmazzz arkadaşım orda doğum yapmıştı; doktoru kimdi bilmiyorum ama sonradan hastaneden hiç memnun kalmadığını pişman olduğunu soylemişti. O dogum yapali 2 yıl oldu tabi. Yenidoğan yoğunbakım uzmanı var mı ve doğumda hazır bekliyor mu bunu sorup ogrenmenizi öneririm:)