Merhaba,biz uzun araştırmalar sonucu Kanz S Go model bebek arabasında karar kıldık.E bebek,civil,babymall gibi farklı bebek mağazalarında farklı arabalar denedik ancak aklımızda en çok yer edinen bu araba oldu.😊Hafif olması(kabin boylar gibi bir hafiflikten bahsetmiyorum,bu tabiki daha ağır),rahat açılıp kapanması,malzemesinin kaliteli olması,tekerlerinin ve alüminyum kısımlarının sağlamlığı,sürüş kolaylığı,farklı zeminlerde rahat hareket imkanı,uygun fiyatlı olması(max 2000-2500 tl)gibi kriterlerimiz vardı ve bu araba bu kriterlerin hepsini karşıladı. Almayı düşünüyorsanız bence güzel bir araba ancak birkaç noktada uyarmak istiyorum.
Civil ürünü farklı renkte gönderiyor.Biz hepsiburada saatlik indirimden 1700 tl ye koyu gri rengini almıştık fakat açık gri geldi.Mağazada gördüğümüz de açık griydi ve zaten onu da beğenmiştik ama renk sizin için önemliyse bunu yinede gözönünde bulundurmanızı tavsiye ederim.
Pusetin arabaya takılan kısımlarının plastigi biraz sert.Ilk takıp çıkarmalarda biraz zorlanılabiliyor.
Bir de sanırım şuan satışı fazla yapılmayan bir ürün,bu sebeple bir parça eksiğinde ya da arızasında kolayca ulaşabilir miyiz acaba diye bir soru işareti oluşmuştu aklımızda,ama sonra düşününce 2 yıl civil garantisi var ve her parçanın öyle ya da böyle bir muadili bulunabiliyor.Çok da önemsenecek bir şey değil gibi.
Bu arada henüz kullanma fırsatımız olmadı,28 haftalık hamileyim.Belki kullanan biri daha sağlıklı bilgiler verebilir.
Iyi günler dilerim🙋♀️