neslican0644 MbEr 28+2 de doğum yaptım.19 gündür küvöz de 😔 yolumuz uzun kalacağı gün de uzun ama olsun sağlıkla çıkacak inşallah.
Esrakin MbEr Amin 41 gun oldu bugun 1300 gramla dogdu cok zor zamanlar geçirdik sindirim skntisi yaşadık simdilik şükür bi sknti yok ama 5 hafta daha orda kalabilir
MbEr neslican0644 aslinda karnin da gecen zamanla ayni olur canim benim Rabbim yar ve yardımcınız olsun ne güzel mucizeler gördük sizin de öyle olacak 🙏
MbEr Esrakin cogu bitmiş canim benim maşallah az kalmış farzet ki dogumuna 5 hfta kaldı kavusacagin günleri say Rabbim yar ve yardımcınız olsun 🙏
MbEr Esrakin kesinlikle iyi olsunda kalsın canim bence iyi olacak herşey çok güzel olacak tıp cok gelisti