Hamilebirannee Kızlar nisanın ilk haftası doğumum Allah izin verirse hastane için pijama takımı alıcam kadife alsam sıcak mı olur size mevsim olarak mersinde oturuyorum
2melekannesi_ Hamilebirannee çok sıcak olur zaten hastane içinde sıcaklığı yüksek tutuyorlar bir de kadife hepten terletir
Valeria Hamilebirannee ayy hastaneler çok sıcak oluyo zaten, ben aralıkta bile gecelik götürücem🙊 kadife çok terletir bence
Happy_001 Hamilebirannee kalın seye ne gerek war ki zaten bıgun yatıp gelcek sınız bn Aralık ta dogum Olcak ince ıkı takım aldım
Merve-gt Hamilebirannee ben şubatta yapıcam ama normal örme pijama aldım. Hastaneler çok sıcak oluyor. Kadife terletebilir diye tercih etmedim. Yine de sen bilirsin canım. Yaşadığın ile de bağlı çok soğuk ve üşüyen biriysen olabilir
Deletedmom16362 Sicak olabilir. Ben de Adanadayim. Subatta dogum yapacam normal düğmeli penye pijama takimi aldim,ustune de polar hirka aldim.
Ozlem2904 Hamilebirannee bence normal bisey alin önden dugmeli. Hastane odalari sicak oluyomus birde lohusalari cok ates basiyomus. Yaniniza ne olur ne olmaz diye hirka alirsiniz daha rahat olur
Gizem5901 Bende adanadayım lcwdan normal penye önü Düğmeli aldm ilk etapta giymek için sonrada resim cekilmek için yine penye lohusa takımı aldım hastaneler sıcak olur zaten :) 1 ay snra dogumum.
Mucizem0825 Benimde nisan sonu mayis basi olacak insallah onu dugmeli penye pijamq aldim trendyoldan ama sizce 1 tane mi? goturegim yoksa 2 tane mi?
dml33 Mucizem0825 sezeryanda gecelik kullanışlı bn 1 gecelik 1 pijama goturdm mesela sezeryan olunca gecelik kullandm pijama eve gelince kullandm
dml33 Hamilebirannee bnde mersinde oturuyorm ilk kizimda nisan 16da dogum yaptm normal penye pijama gecelik aldım yetti zaten hastaneler sicak cami bile actirmistm
Fatosduzgun55 Hamilebirannee ben de antalyadayım ılk dogumum kasım ayıydı uzul kol ınce penye pijama koymustum ama ınanın o kadar bunaldım kı hem hastane sıcak hem serum takmalar falan cogunlukla atletle yattım 😑 ocakda 2.dogumum olucak nasıpse 2 tane kısa kol ince pijama takımı aldım bır de nolur nolmaz dıye ınce penye sabahlık aldım korıdorda gezerken üstüme çekmeye. Mersinde bizimle aynı hava sıcaklıgına sahıp nerdeyse bence kadıfe almayın ama yıne de sız bılırsınız
Calisananne25 Hamilebirannee evimiz doğalgazlı ve sıcak olduğu için ben ince ve kısa kollu pijama aldım, geceliği de dirsek kol tercih ettim. Bebekten dolayı ev çok sıcak olur çünkü o şekilde düşündüm.