Nesly05 Ben de öyleyim. Gebeliğin daha başındayım 9. Haftaya giricem, bu forumda okuduklarım internette okuduklarım o kadar etkiliyor ki beni ben her dakika bana böyle mi olcak çocuğum şöyle mi olcak. İkili test yapılacak daha şimdiden onu düşünüyorum ne çıkacak diye. O kadar yorucu ki şimdi ki gebeliğin tadını çıkaramıyoruz. Mesela şu an şu aralar mide bulantım hafifledi yine bir şeyler yiyemiyorum ama hafifledi, acaba diyorum bebeğime mi bir şey oldu çünkü gebelik belirtimin birisi azaldığı zaman, korkuyorum. Nasıl olacak bilmiyorum. Rabbim evlatlarımızı korusun