Arkadaşlar bende 7+3 teyim progestan fitil kullanıyorum başından beri hiç kanamam falan yoktu kahverengi akıntım başladı 3 gündür sık idrara çıkıyorum ilk başta akıntı koyu sarıydı sonra bu sabah kahverengiye döndü dün karından ultrasonla bebeğe baktılar sıkıntı yok demişlerdi enfeksiyona falan bakmadı bol su iç geçer diye önemsemediler. Bu sabah kahverengine döndü ne yapacağım bilmiyorum