Esraali evet canım ailemde çiftçi olanlar var ve domates ekiminde Türk tohumu bulunamıyor çünkü bitirdiler. İsrail tohumu dedikleri de sadece bir sene veriyor sonrasinda gene ekmen gerekiyor çünkü onlara bağlı kalmamızı sağlıyor. Neredeyse tüm devlet kurumları ozellesti , bankalar hep başka ülkelere satıldı. Hükumet varsa yoksa muhalefete atıp tutsun . Ya sen bu ülkeyi yöneten insansın sanane başka partilerden sen ülkene milletine ,milletinin sofrasına baksana .