Aynur_adahiram bu konuda her doktor farklı bir şey söylüyor sanırım. Bana da herkes boyatma dedi. Doktorum normalde bile boyadaki kimyasalın kana geçişi yok denecek kadar az, eser miktarda. Hele ki plasenta gibi bir sistemden geçmesi imkansıza yakın, güvenle boyayabilirsin dedi