Nu4642 Kizlar bebegimin hareketlerini bi kac haftadir cok net hissediyordum ama iki gundur biraz az hareket ediyor. Var mi bu durumu yasayan
Zeytin20 Nu4642 21+6 dayım. Bende net hissediyorum ama hissetmediğim günler oluyor. 26-28. Haftadan sonra hareket sayısı önemli. Şimdi bol bol uyuyor 😉
BirPatiSever Nu4642 bu haftalarda düzensiz oluyor, bebeğin pozisyonuna göre de değişiyor hareketliliği.
Elif_1327 Bnde 22 +4 deym cnm bazen hissediyorum bazen hissetmiyorum doktorum normla bu haftalar cok uyuyırlarmş ya sen ayktyken oynadyse sen hissetmiyorsundr dedi biraz öyle oluyor biz hissedemiyorz galiba anca uzanp dinlenince fark ediyorum
slnacar Nu4642 benimde 22 de azaldı düzensiz gerçi bi gün ikisi de kıpır kıpır ertesi gün biri kıpırdıyor yada hiç biri 23 oluyoruz yarın bi azaldı gibi hissediyorum normal sanırım
ressamistanne Nu4642 merhabalar bebeğiniz ne zaman düzene girdi acaba? Bende 22 haftadayım aynı şeyleri yaşıyorum korkuyorum
Mutti Merhaba bizde 22+2 yix ve aynı şekilde hareketleri hissedemiyorum sürekli uyuyorlar mı bilemiyorum haftaya kontrole gideceğim ve soracağım ama en azından yalnız değilmişim teselli buldum