Busrakose 34+2de doğum yaptım 2410 kilo doğdu ama küveze girdi emme refleksi ve solunum için 5 gün kaldı küvezde o yüzden belli olmaz doğum olmadan küveze girip girmeyeceği girse de stres yapmayın sağlıklı olsunlar da biraz sabırla bekleyelim biz onları
Baharozdemir Yama 3.5 cm riskli değil arkadaşım. Benim çift serkulajli olmama rağmen bu kadar değil. Nasıl kötü bi yorum yapmış dr un şaşırdım. 2.5 cm alti sinir. Hiç canını sıkma. Gayet iyi kisaligin.
Yama Baharozdemir ya varya moralim.alt üst oldu resmen birgün aksma kadr ağladım inan sizden bole duydukça mutlu oluyorum zaten hamileliğimi hep yatarak geçirdim heyet raporluyum sürekli evden dışarı çıkmıyorum bile bi hastaneye gidiyorum zaten sezeryan yapcak bni ocak 10 gibi alacağını söylediAlalhim miniklerimizi korusun cnm
Baharozdemir Duyguu456 kiloyla direk baglntsi yok. İlk gebeliğimide 27 hf erken dgm yaptım cigereği gelismenisti küveze girdi üç gün sonra kaybettik. Paşam 35 hf dogdu cok kilolu degildi ama şükür aldık çıktık hast den şu an 10 yaşında. Solunum ve akciğer gelişimi çok önemli. Ayni tedirginliği şu an yasiyrm 30 hf gorduk şükürler olsun ama korku hep var
hs_mutluluk16 Duyguu456 aynı gün hamileyiz ve benim de erken doğum riskim var siz yeni mi öğrendiniz? Ben 1 haftadır biliyorum ve çok üzülüyorum doktor ilk söylediğinde hemen doğacakmış gibi korkuyor insan ama dinlenmenin faydası olacaktır inşaallah hep öyle yazmışlardı bana da sağolsunlar 🤗 benim doktorum 2 hafta daha beklerse ve 2.500 kgyı geçerse iyi olur diyor
Duyguu456 hs_mutluluk16 bana başından beri dedi dr 35cm oldu için fitil falan kullandım 30.hftdan sonra başlar kıslmya dedi ve öylede oldu şuan 20cm adalat fitil demir ilacı falan kullanıyorm her ihtimale karşı da ciger geliştirici verdi çok sancım oldunda olcakmşşım inşallah gerek kalmaz olmama sizinki şuan kaç kg ve neyden dolayı erken doğum riskiniz var
hs_mutluluk16 Duyguu456 bu arada ben gebelik kursuna gidiyordum orda bi arkadaşım 34 haftada 2700 kg doğum yaptı 😳 küveze girmeden eve gittiler😂
hs_mutluluk16 Duyguu456 2.150 gram daha yeni gittim doktora bebek aşağı indi vaktinden önce bu yüzden :( sizin kilonuz nasıl ve neden riskiniz var? Aynı hafta aynı gün olduğu için merak ettim
Nilufer22 Erken doğum riski olduğunda nasıl yatıyorsunuz kızlar? Hem sola yatıp hem de iki ayağınızın altına yastık mı alıyorsunuz nasıl oluyor? Doktor ayağın altına dedi ama mantıken kalçanın altına koymak gerekmiyor mu yerçekimi için?