Bir türlü karar veremedim yatak konusuna . İlk gebeliğim hangisi daha kullanışlı olur. Bilemedim . Ahşap karyola mı almalıyım yok şu 6 aylık kullanılan bez beşiklerden mi almalıyım . Normalde sallanma özelliği olmayan ahşap karyola alacaktım ama kime sorsam hic kullanmadık küçük bi beşik almıştım (ucuz almış oluyo genelde ) bebeğim onu sevdi diyor . Boşu boşuna ahşap karyola almamalı mıyım ?