Naru 8haftalık hamıleyım sürekli kabızlık problemım oluyor günde 3-4lt su içiyorum bi öneriniz var mı? Tuvaletten cıkınca yarım saat kasılıyorum :(
Deletedmom177227 Benim doktorumun bana verdiği ilaç “duphalac” günde 3 defs tok karına. Ama şimdiyr kadar bi defa çok çok az dibinde içtim faydası oldu. Serklajlıyım cünkü bizde ıkınmak yasak.